Kızlar Hastane çıkışı için Kendime Güzel Elbise aldım Hamilelikten önce L giyniyordum 63 kiloydum Boyumda 1:70 şuanki kilom 80 39 haftalık Hamileyim Ve elbisenin arka fermuarı gelmiyor Belimin ortasından yukarı çıkmıyor Fermuar L Beden aldım Şimdi Beni stres bastı o elbise dogumdan sonra bana olucakmı 🤣😁 rusyada normal dogum yapınca 2 gün kalıyon hastanede benim bu göbüş inermiki biraz ilk hamileligim diye birşey bilmiyom 🤭😁 O fermuarı göbegim koymuyo yukarı kalkmaya kendimi böyle teseli ediyom 🤣