Azra00 Adete göre agustos 20 gözüküyor doğum bir tane 10 lu hastane çıkışı setinde var penye battaniye bir tane daha almalıyım sizce
Elif-d-s Azra00 hayırlısıyla kucağınıza alin❤️🤲🧿benimde ağustos sonu eylül başı doğumum inş 4 müslin 5 tane de penye battaniye hazırlıcam 1 tane yetmez bence kusabilir,kirletebilir vs tabi yine tercih sizin😊
Hmyraltnts Azra00 Ben penye battaniye 1 tane aldım aslında 2 yada 3 yapıcaktım ama 4 katlı müslin battaniye aldım bi kaç tane ve çok beğendim o yüzden penye almicam. 3 yada 4 yeterli olur diye düşünüyorum fazla fazla almaya gerek yok bence. Ama 1 tane de yetmez canım istersen bi kaç tane yedekle ne olur ne olmaz kusar kirlenir vs 🤷🏼♀️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
35_tecrube Azra00 3 tane penye 3 tane muslin 1 tane kalın battaniye aldım 1 tanede orgumuz var yeter bence 🧿🧿🧿
benaslindayohum Azra00 ince penyelerden diyorsan ben 2 yaşa kadar kullandım dışarı çıkarken bebek arabasında üstünü örterim yada hava güzelleşince çimlere onu serip oturttum falan 😂 4 tane vardı bende kalın bir taneydi nohut hiç almadım müslinde 4 taneydi
Azra00 Elif-d-s bende 4 tane müslin, 2 nohut battaniye, 1 tane kalın battaniye aldım, 1 tane de 10 lu hastane çıkışı aldım içinde var penye battaniye bir tane daha alsam mı ondan kararsız kaldım
Azra00 Hmyraltnts teşekkür ederim canım 4 katlı müslin bende almayı düşünüyorum Bi tane o penye battaniye sipariş vereyim indirim vardı e bebek de
Semaazz Azra00 e bebeğin penye battaniyeleri çok güzel oluyor geçen indirimde 2 tane almıştım bu indirimde de 1 tane penye 3 tane de müslin aldım tekrar 😊
Hmyraltnts Azra00 Ben ty den ZEYPBA diye bir satıcıdan aldım müslinleri ve çok çok beğendim kalınlığı vs neredeyse penyeyle eş değerde gibi istersen oraya bi bak canım çok güzel renkler var belki içine sinen olur fiyatlarıda oldukça uygun 🥰
Azra00 Hmyraltnts müslin çok aldım canım 6 tane oldu sipariş verdim yeterli bence 2tane penye 2 nohut battaniye 1 tane kalın kışlık battaniye aldım yeterli diye düşünüyorum 😇teşekkür ederim
Azra00 benaslindayohum teşekkür ederim canım yorumun için yorumlara dayanarak Bi tane daha aldım ihtiyaç olursa yine alırım 🥰
Minis122 Azra00 ben bi 10 luda cikan birde ismine ozel yaptirdim bir iki tanede kizimdan kalan var. Altina acmak icin falan kullanırım 1 tane pazen diktirdim 1 tanede tek kat muslin aldim temmuz sonunda dogumum
Azra00 Minis122 teşekkür ederim canım yorumun için bende aldım iki tane müslin nohut battaniye de var yeterli diye düşünüyorum 🌼