Selam kızlar benim bu 4. Sezeryanim olucak Haziran 12 de kısmetse. Sezeryana artık alistim o dikiş acısı ilk kalkış vs onlar umrumda değil tek sıkıntım beni mahveden gaz sancisi. Öyle bir vaaz sancisi oluyorki kalbimden omuzlarima kollarıma vuruyor nefes alamıyorum kimildayamiyorum. Gazın çıkıyor ama yinede bunu yaşıyorum. İnanın aglayamiyirum açıdan benim gibi olan var mı. Bunu yaşamamak için iki türlü anesteziyide yaşadım. ikisinde de aynı sekil oldum. Doktora soruyorum yeterli cevap alamıyorum . Bu şekilde olan var mı sezeryan ameliyatı olup??