Atiyeg ikinci gebeligim ilkini sezaryen oldum arada 4,5 sene var ikinciyi de sezaryen olucam😇 kendi adıma konuşayım çok kolay oldu ayaklanmam bebeğimle ilgilenmem vs. Hiç korkulacak bisey yok doğumdan sonra lütfen sezaryen oldunuz diye yatmayın elinizden geldiğince yürüyün çabucak toparlayacaksiniz inanın🥰