Bayanlar selam.. 2. Gebeliğim tam 36. Haftaya girdik kızımı mecburi suni sancı ile 37. Haftada doğurmuştum. Buda normal görünüyor şu an oğlum olcak Allah nasip ederse aama ben böyle bişey görmedim artık bağırıyorum acıdan aşırı canımı yakıyor hareketleri diyorum bence çok durmaz bu 2. Gebelik normal doğum nasıl zor mu veya böyle aşırı hareketli olup daha erken doğum yapan var mı yoksa haftasını mı bekler sizce yaşayan ?? 😂 Haziran 10 gösteriyor eşimde görevde 2 aydır o samanlar gelecek gibi belli değil beni beklesin diyor bekler mi gelir mi acaba 😂🥰