Bir anda apandistim çıktı ve bebeğimle ameliyata alındım. Ameliyat öncesi hiç doğum belirtisi yokken ameliyattan sonra yüksek sancım çıktı. Eşime bebek doğarsa anne de bebekte %95 riskli demişler. Sancılarım durdu ve yoğunbakımdan çıktım çok şükür. Üst üste ameliyatı kaldıramazdım ve ameliyatın ortasında uyandım tepki bile veremedim çok kötüydü😭hala hastanedeyim bebek gelmesin diye ilaç tedavisi alıyorum. Psikolojim bozuldu mecburi sezaryanim en fazla 4 hafta sonra nasıl tekrar doğum yapacağım ameliyata gireceğim😭😭 Dualarınızı bekliyorum.