CiselSozen doktorunuz Aylin hanımmış bende onda Doğum yaptım ve gerçekten çoook tatlı bir bayan yüzde 💯 güvenebilirsiniz doğum yapacak tüm Yakınlarıma tavsiye ediyorum 🤗 ben sabaha karşı Doğum yaptım 4:30 da gelip o tatlı gülümsemesiyle beni karşıladı ve çok güzel yönlendirdi 10 dk Doğum yaptım 2 ıkınmada doğdu kızım ilk ıkınmayı beceremedim Aylin hanımın yönlendirmesiyle doğdu kızım 😍😍
Umarım kolay bir doğumunuz olur sağlıklı sıhhatli alırsınız evladınızı kucağınıza 🙏😇