Humeyraeslem1 Edaozan her hafta çağırabilir belki doktorunuza bağlı bazı doktorlar nst istemeyede bu haftada başlıyor hayırlı güzel doğumlar simdiden🤲
Sedaayaz 34+2yiz 32de ilk nst girdik 2 hafta aralıklarla çağırıyor şu an 36dan sonra her hafta çağırıcam dedi 😍