Havvaca bence gerekli. Ben almamıştım. 1 aylık olana kadar falan iyiydi. Sağa sola sırt üstü çevirip kendim istediğim gibi yatırıyordum. 1 aylık olduktan falan iyice hareketlendi. Ben yan sağlı sollu yatırdıkça kızım inatla sırt üstü yatıp kafasını sola çeviriyordu. Arada düzeltiyordum ama yine aynı hemen çeviriyordu. Baktım hafif sol tarafta düzleşme başladım. Aldım hemen. Kontrolde doktorumuz da önerdi. Düz kafa yastığı alabilirsin diye. Daha küçük oldukları için de hemen şekilleniyor zaten