Liyanur 6 mayısta hamile kaldığımı öğrendim beta değerim 238 geldi iki gün sonrasında baktırdığımda 484 geldi bugünde kan değerime tekrar baktırdım aradan 4 gün geçmesine rağmen 637 geldi bu değerin daha fazla yükselmesi gerekmiyormuydu dış gebelik olabilir mi acaba
handenur52 Liyanur bence gayet iyi çok yüksek olursa dış gebelik diyorlar ilerlemesi harika benim ilki 20,29 2 gün sonra 51,83 sonra 131 en sonda 578,7 gayet güzel 10 haftalık gebeyim 🙏🌸
eylulmihrasmom Liyanur sizi üzmek istemem ama 4 gün arayla 1900lere gelmesi gerekiyordu artış maalesef az olmuş sağlıksız gebeliklerde oluyor doktor yorum yapmadı mı konu hakkında
Liyanur handenur52 Doktorum kan verdiğimde bin küsürlerde olması gerekiyor demişti bugünde akşam kan verdiğim için doktorumla görüşemedim çok endişeleniyorum internette yavaş yükselmesi dış gebelik vs şeyler yazıyor korkuyorum 🙏😔
eylulmihrasmom Liyanur anladım insallah sağlıklıdır yine de stres olmayın doktor en doğru yorumu yapacaktır hayırlı haberle gelin inşallah 🤲🏻