Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim diş ağrılarım çok fazla olduğu için kadın doğum doktorumun onay verdiği raporla diş tedavisine başladım kanal tedavisi oldu bir tane yarın da 20 lik diş çekimi var aranızda çektiren var mı ben korkuyorum biraz ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz?