Arkadaslar Merhaba daha onceki sohbetlerden konustugum bir kac arkadasa cektirdikten sonra bilgi veririm demistim, bu sabah cektirdik Bezmialem Perinatoloji dok. BANU hanima cok memnun kaldim eşim ve tereddet etmeme ragmen almaz diye annem de gelmisti ilk annenin girmesi lazim diye espirili sekilde annemide aldi 🙂 esim video cekti, 2 adet renkli resim verdi, 2 adet renksiz resim ve karin, kafa olculerini verdi, bir tanede a4 de sonuclarin yazili olduğu kagit verdi cok memnun kaldim.cok ilgilendi ve guleryuzluydu gormek istediğin bi yer varmi diye sordu hatta 🙂 minik kızım 4 gün geriden gelio gözüküyo takipte olunsun dedi insallah ondanda bisey olmaz diye düşünüyorum kesinlikle tavsiye ederim 👍