Ceylincim 33 de sancım tuttu erken doğum riskinden 3 hafta yattım canım 36 olduk doktor artık serbestsin ne zaman gelirse gelsin korkmuyoruz artık dedi sancı ilacını da bıraktık sıkıntı olsa izin vermezdi eminim 36 da doğum yapan hiç bi arkadaşımın bebeği Küveze girmedi biraz küçük oluyorlar sadece genelde 3 kilo aktı ama inşallah günlerini beklesinler ya erken gelmesinler 😀