angel_66 Beylikdüzü devlet Hastanesi’nde doğum yapan hamişler her anlamda fikir verirmisiniz nasıldı ?
Nagihanbayrktr angel_66 ben yapmadım ama ilk oglumda 4 yıl önce muayneeye hep oraya gittim çok memnundum. Şimdilerde bir komşum doğum yaptı orda çok memnun kaldı 🙂 başka da bilgim yok 🙏