Gizem_cetinbas Kızlar 20+1 haftalık hamileyim oğlum olucak hareketlerini hep kasıklarımda hissediyorum sizce normal mi hiç yukarı hissetmedim ikinci gebeliğim ilkinde böyle olmamıştı özellikle akşamları yaşayan var mı aynı sorunu 😕
Aylnnaky Gizem_cetinbas bende kızımı hep asagida hissettim taşidım doktor bazı bebekler aşağı yerleşir dedi 36.haftadayim hala aşağıda ama senin haftan daha var yukarı çıkar inşallah. Sen yine de doktoruna sor ama benim ki uzun yürüyüşler yapma fazla ayakta durma demişti
yesillimonn Gizem_cetinbas Benimde öyleydi cnm makat geliş duruyordur kesin çünkü doktoruma sorduğumda makat geliş duruyor ondan oyle hissediyorsun demisti şuan 34+6 daym her yerde hissediyorum hareketini😁
Mavinin_kadini Gizem_cetinbas 22+6 haftadayım ben bi göbek hizasında bir kasık hızasında hissediyorum kafasına göre takılıyor. Hatta bazen öyle vuruyor ki göbek deliğimde ve altta ağrı acı hissediyorum iğne batması mı bıçak gibi değişik
anneolmakzoramagulusuyeter_ Gizem_cetinbas benimde hep aşağıyi tekmeliyor doktora sormadım ama her gidişimde bebek baş geliş pozisyonda diyor genelde aynı pozisyonda kaldığı içindir belki endişelenme kontrole gidince yine de sorarsin
Tubimsi Normalde göbek deliği hizasında olması lazım bebişin ama göbek biraz daha yağ tabakasıyla kaplı oldugu için hissedememiş olabilirsin kasık kısmı daha hassas ve ince aklına kötü bişi getirme ayakları asagıdadır belki
Tubimsi Sevval0308 internete 20 haftalık bebek nerede olur diye yazarsan görebilirsin göbek deliği hizasında olması gerekiyor
Esra1139 Sevval0308 yoo ben bazen kasıkta bazen göbek deligimin aşağısında hissediyorum ikinci gebeliğim ve 19.haftadayiz
Sevval0308 Esra1139 ikinci gebeliginizmis. Ayrıca rahimin büyüme evrelerine bakarsanız hafta hafta demek istediğimi anlarsiniz
Skrblt Gizem_cetinbas ayakları aşağıda olunca hep aşağıda hissediyorsun. Pozisyonla alakalı. Benimki de öyle ve sürekli aşağıya vurduğu için rahatsız oluyorum.
Babyykmz Gizem_cetinbas ben alt karin bolgemde hissediyordum daha fazla asla gobek deliginin oralarda hissedemiyorum suanda 22 haftalik olmamiza ragmen yukari cikmis degil ve dedigin gibi ozellikle aksamlari vajinada hissediyorm sanki bir anda eli veya ayagi vajinadan cıkıcakmis gibi oluyor rahatsiz oluyorum doktora yazdim gayet normal diyor bende anlamadim neden boyle ama dedigim gbi asiri rahatsz edici
Gizem_cetinbas Babyykmz evet orda hissetmek zaten çok tuhaf geliyor sanki affedersiniz tuvalete gitsem çıkacak gibi hissediyorum 😅
Anneliblog22 27 haftalık benimde öyle sanki akşamları cikacak gibi oluyor Allah korusun doktora söyledim bir sorun yok diyor oglum hep yukarıdaydi bu ikinci hep aşağıda
Mucizelerim_ Gizem_cetinbas benimde bebeğim yapı olarak hep asagida doktorum da bazı kadınlarda böyle seyreder diyo hiç yukarı çıktığını hissetmedim haftanız büyüdükçe ayaklarini diz dirsek haraketlerini üstte hissedersiniz kafa yine asagida durur doktorum uygun pozisyonlarını zor buluyo organlarını incelemekte zorlaniyo hatta hic mi şeklini değiştirmez diyo çok aşırı haraketli ama olduğu yerde 😄 riskiniz yoksa korkmayin benim gebeligim riskli asagida olduğu için ekstra risk içinde yoksa korkulacak durumda değilmiş endişe etmeyin
Amineazra Gizem_cetinbas bende o haftalarda aynı yerde hissediyordum 25 den sonra yukarda olmaya başladı normal bir durum diye düşünüyorum
Totanseyma Gizem_cetinbas bende 24+3 üm bazen ayaklarını resmen içimde hissediyorum bide serklaj var doktora sordum makat geliş ayakları aşağıda diye öyle hissediyorsun dedi