Mot_her93 Kızlar merhaba, rahim duvarı kapalı olduğunda çocuk sahibi olamıyormuyuz yoksa açılıyor mu tüp bebekleri çocuk sahibi oluyoruz. Birde erkekte sperm yavaşlığı yada azlığı olduğunda nasıl bir yol izleniyor
Ndkr Mot_her93 kanallar laparoskopi ameliyat yöntemiyle açılıyor devlet üzerinden tedavi olacaksanız öncelikle 3 aşılama yapmanız sonrasında tüp bebeğe yönlendirmeleri gerekiyor yok özel diyorsanız sperm sıkıntısıda varsa direk tüp bebek merkezleriyle görüşmenizi öneririm bu şekilde olursa ameliyata gerek yok kanalların tıkalı olması fark etmiyor
Ndkr Mot_her93 tabii yapılıyor ama her hastanede yapılan bir uygulama değil tüp bebek örnek biz Balıkesir de yaşıyorduk ama büyük şehir İzmir veya bursa ya gitmemiz gerekiyordu Evet devletten kısırlık raporu alıyorsun canım belli prosedürleri geçmen gerek devlet destekli olabilmesi için öncelikle 2 yıllık evlilik istiyorlar 3 adet başarısız devlette yapılmış aşılama istiyorlar ardından zaten size rapor veriliyor ve tüp bebek tedavisi için seçtiğiniz işlemleri yapan yere gidiyorsunuz bu arada eğer rapor alırsanız devletten özelde tüp bebek yaparkende indirimli olanak sağlanıyor örnek izmir de 70 bin olan raporsuz tedavi için 26bin ödeyebiliyorsunuz elinizde rapor varsa ama bu süreçler en az 1 1 buçuk yıl sürer bilginiz olsun hiç başlamadıysanız
Ndkr Mot_her93 benim kanallarım tıkalıydı ameliyata alındım ve ameliyat sırasında fark edildi ki yumurtalarım aslında rahme yapışık spermler o yüzden ulaşmıyor (aynı zamanda Pcosluyum) ardından aşılamalar yapıldı ama olumsuz sonuçlandı ve bizi tüp bebeğe yönlendirildik biz İzmir tepecik eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorduk 1 tüp bebek denemesi yapıldı olumsuz sonuç aldım 2019 yılından bahsediyorum bu arada bu bilgiler biraz eski yani 🤭🤣
Mot_her93 Ndkr teşekkür ederim. Henüz başlamadık rahim filmi çektireceğim o yüzden sordum. Anladığım kadarıyla tüplerden biri kapalı olursa direk tüp bebek yapılıyor. Devlette ki süreç yorar insanı zaten bu süreç yıpratıcı bir süreç oluyor. Sizinde mi tüp bebek oldu. Ne iğnesi yapılıyor yani ne için yapılıyor
Ndkr Mot_her93 evet süreç uzun ve yorucu devlet kanalıyla yapılacaksa benim 2022 yılının Eylül ayında mucize eseri doğal yollarla gebeliğim gerçekleşti şu an 34 haftalığım çok şükür o laparoskopi ameliyatını olmamış olsaydım böyle bir şey yaşayamazdım inşallah sizin içinde en kısa sürede güzel sonuçlanacak bir süreç gerçekleşir
Mot_her93 Ndkr ne aşısı yapılıyor ben orayı anlamadım. Bu alu tüp bebekten önce yapılan bişey mi. Aşı olmazsa mı tüp bebeğe yönlendiriyorlar
Ndkr Mot_her93 canım aşı değil aşılama deniyor öncelikle 🤭 senin yumurtaların olgunluk boyutuna getirilip çatlatılıyor ve eşinden alınan yıkanıp ayıklanıp sağlıklı kalan spermler sana transfer ediliyor bu duruma aşılama deniyor
Ndkr Mot_her93 sen özelde tüp bebek tedavisi yaptıracağım diyorsan aşılama yapmazlar zaten aklını bulandırma hiç ben devlet kanalını anlattım
Mot_her93 Ndkr inşallah sağolun dua edin. Sizin türleriniz yapışıksa nasıl doğal yolla hamile kaldınız :) rabbimin mucizesi
Mot_her93 Ndkr bu tüp bebek mi oluyor ya cidden k.bakmayın çok yabancıyım böyle şeylere doktora gitmeden bilgi sahibi olmak istiyorum yoksa anlamıyorum:) açıkçası ben tüp bebekten korkuyorum maddi gücümüzde yok onun için endişeleniyorum:(
Ndkr Mot_her93 canım ameliyat oldum ben 2019 da sonra pandemi tayin vs derken askıya aldık bebek işini 2022 de kısmet oldu doğal yolla gebe kalmam 😇 yok önemli değil ben bildiğim kadarını sana anlatıyorum açıkcası maddi durum çok önemli arkadaşım özelde iki tüp bebek yaptı 70 bin verdi her birine birde ilaçlar ekstra alınıyor ki çok pahalı gerçekten tüp bebek ilaçları 2019 yılında ben tedavi görürken devletten destekle almamıza rağmen raporlu yani 7 bin civarı vermiştik o zaman ilaçlara şimdi ne alemdedir bilemem
Ndkr Mot_her93 canım aşı değil aşılama deniyor öncelikle 🤭 senin yumurtaların olgunluk boyutuna getirilip çatlatılıyor ve eşinden alınan yıkanıp ayıklanıp sağlıklı kalan spermler sana transfer ediliyor bu duruma aşılama deniyor tüp bebekte olgunlaşan yumurtalar senden anestezi verilerek alınıyor eşinden alınan ve tamamen sağlıklı olan spermlerle laboratuvar ortamında dölleniyor ve uygun şartlar sağlandığı istenildiği embriyo kalitesine ulaşıldığı takdirde direk senin rahmine yerleştiriliyor