Merveaysem Merhaba güzel anneler bayramdan sonra bebek odası yapacağız ama beşiğe karar veremiyorum ilk zamanlar ev içinde kullanmak için ablam anne yanı beşiği hediye etti ama odaya normal beşik mi daha kullanışlı olur yoksa park beşik mi almayalım tecrubelerinizi yazar mısınız? 💞🥰
Tugba_23 Merveaysem 2 çocuklu biri olarak anne yanı varsa odasına direk montesorri tarzı yatak alın hem uzun süreli hemde aşırı kullanışlı beşiklere para dökmeyin bende 3 beşik vardı hepsi çöp oldu neredeyse şimdiki aklım olsa almazdm beşik
anneckk çocugu odasında zaten yatırmıyorsunuz anne yanı yeterli olan tek şey.. çocuk odasına bende montessori aldım iyi ki de almışım çok memnunum.. 1,5 yaşındada yatırmaya başlamıştım hatta.. yere yakın oldugu için kafam rahat yatırıyordum..
Asyabuse Anne yanınız olmasaydı mutlaka park beşik derdim ama anne yanı varsa direk montessori alın normal beşikte almayın çevremdekiler hiç memnun değil. Çocuk ayaklanmaya başladığında düşme yaşanıyor ve daha da ilerisi 1.5 yaşlarında kendileri inemedikleri için sürekli ağlayarak uyanıyorlar