kubraayman Evet kuzum kimi insan da erken görülebilir karnın şişmesi (Ödem) diyenlere asla aldanma! Buda internetten bulduğum; “Hamileliğin 13. haftası ile birlikte artık anne karnı yavaş yavaş büyümeye başlamaktadır. Bebeğin büyümesiyle birlikte rahim de genişleyerek bu hafta itibariyle pelvisi, yani leğen kemiğinin içerisini doldurmuştur. Dolayısıyla bundan sonraki dönemde rahmin büyümesi, karnın öne doğru çıkmaya başlamasına neden olur.” Odem diyenlere yeterince cevap olabileceğini düşünüyorum