oozgenur benim 2 çatlatma 1 aşılama vardı tutmadı maalesef. Zaten eğer bir problem yoksa infertilite tanısı koyulmuşsa, aşılama ile vakit kaybetmek anlamsız direkt tüp bebeğe geçilmesini söylemişti galiba bir doktor ya da bir yazı okumuştum hatırlamıyorum da şu an. Yani doğal gebelik elde edemeyen kişilerde aşılama pek tutmuyormuş çünkü aşılama da doğal gebelikten farksız bir işlem. Ama mesela pcos varsa ya da spermde problem bu tarz tanılı kişilerde aşılama oranı daha yüksek bence.
Çünkü sperm ayıklanıp en iyisi gönderiliyor pcos varsa da, yumurta takibi yapılıp ona göre ayarlanıyor falan filan işte. Sizde bir problem var mı kaç zamandır olmuyor gönlünce olur inşallah canım. Dediğim gibi iki kere çatlatma iğnesi denemiştim birinde 8 tane diğer tedavide 6 tane falan yumurta olgunlaşmıştı öyle hatırlıyorum