hayaldi22 kızlar dün ntsde sancılarım 40,60 arasıgıdıp gelıordu doktorda hafıf sancın war dedı boyle olup kac gun ıcınde dogum yapanlar warmı bu arada 38+5 "im ama ultrasyona göre 39+3
_Daydreamer_89 hayaldi22 ben nstde 108i gördüm 🙈 ama doğmadılar ilaçlarla 35+6ya kadar durdular ikizlerim
ccnntt__ hayaldi22 merhaba benm de nst de 40-60 arasında stabildi çizgi hem dr hemde nst görevlisi sancı yok dedi. Acaba sizin ataklar şeklinde miydi
HanifeAsya hayaldi22 o zaman doğum yakın ☺️ yakında daha da artar tez zamanda sağlıkla kavuştursun rabbim