KadriyeSoyucok bende şuan 30+5 im benimkide 3 hafta önden gidiyor dedi doktor geçen hafta kontrolümde 1989 gr çıktı. İlk bebeğimi de 6 aylık erken doğum yaptım vefat etti 🥺 bunda da sıkıntı olur diye sürekli evdeyim progestan kullanıyorum erken doğum riskine karşılık onun dışında gezme çok iş yapma falan dedi sende ne olur ne olmaz fazla ayakta durma bol bol dinlen bebişlerimiz olunca zaten bol bol gezeriz herşey onlar için ❤️ kalbini ferah tut Allah’ın izniyle sağ salim alırız kucağımıza