herkeste yara olcak diye bişey yok ama yine de siz bilirsiniz .. ben hiç kullanmadım bende yara olmadı mesela .. sadece lansinohun göğüs ucu kremini kullandım doğuma bi iki hafta kala başladm ara ara sürdüm, emzirdkten sonrasındada hep sürdüm hç yara olmadı..