Kızlar 27. Haftadayım ve yaklaşık bir haftadır kasıklarımda ağrım var. Doktoruma gittim enfeksiyon çıktı prunol verdi kullandım ama sancım geçmedi o zaman magnezyumu artıralım günde iki defa iç dedi. Artık akşamları da magnezyum içiyorum ama sancım ıh n sebebini merak ediyorum sizde de aynı durumu yaşayan var mı?