Ruhsuz amin inşallah rabbim kucağımıza almayı nasip etsin aslında yukarı çıkmıştı ama bir saattir aşağıda ilk defa vajinamda hissediyorum erken doğum falan diyorlar ondan korktum iki kimyasal bir düşük var ilk sağlıklı gebeliğim tecrübesizim çok teşekkür ederim cevabınız için