Hanımlar 20 haftalık gebeyim devlet hastanesinde rutin olarak kontrollerimi yaptırıyorum doktorum renkli ultrason önerdi siz ne düşünüyorsunuz devlet hastanelerinde perinatoloji bölümüne randevu bulamıyorum önerdiğiniz hastane doktor klinik var mı fiyatları hakkında da yardımcı olursanız çok sevinirim (: