Melekk21 Arkadaşlar 34+6 doğum yaptım bebeğim kuvozde süt sagmak için memnun kaldığınız makine öneriniz var mı?
designermoms Melekk21 benim arkadaşım kiwi marka aldı hala kullanıyor çok memnun fiyatı da uygun ben de daha doğum yapmadım ama ondan aldım Bebeğinize de sağlıkla kavuşun inşallah🙏🏻
Hilalbeby Melekk21 kiwi nin elektrikli göğüs pompası ni aldım henüz kullanmadım ama güzel bir ürüne benziyo