Merhaba 11 haftalik hamileyim. Bugün sabah temiz çamaşır giyip dışarı çıktım ve eve erken dönerim zannediyordum fakat evime akşam 9 buçukta döndüm ve haliyle gün içinde çamaşırım çok battı. Evdeyken sık değiştiriyordum. Benim akıntım hep devam eder geçen hafta doktora sordum akıntıyi dert etmiyoruz idrar tahlilleri önemli oluyor demişti ama bugün koku farkettim acaba camasirim çok bekledi o yüzden mi oldu normalde koku yok hatta ağrı kaşıntı bile yok