ayse_65 kızıma molfix sleppy kullandım 1 yaşına kadar sonra her bez denedim sorun olmadı . Bugün kuzenim püre baby kullanıyorum ddi hem uygun hem güzel zaten yeni doğan dünya kadar bez harcayacaksan o yüzden çok fazla pahalı bişeye gerek yol bence pişik olmadığı sürece kzmda günde 10 15 bez kullanıyordum belli daha fazla :)