Benanneyim ben bu foruma üye olduğumdan beri Doğumdan çok dikişten bahsedildiğini ve kabuslar anlatıldığını görüyorum. Hep korku doldu içime. Daha Doğum yapmadım ama normal Doğumdan değil dikişten korkuyorum. Geçenlerde yeni Doğum yapmış iki yakınımı ziyarete gittim 10 günlük bebekleri vardı ve hiçbir sıkıntıları yoktu burda anlatıldığı gibi yok oturamıyorum eğilemiyorum dikişim patladı tuvalete çıkamadım daha ne olaylar tamam başına gelen vardır ama gerçek hayatta öyle olmadığını anladım anneme soruyorum ne kadar abartıyorlar benim de dikişim var birsürü ama ikinci gün hiçbirşey yokmuş gibi evimin işini de yaptım diyor. Bende korkmayı bıraktım burada abartıldığını düşünüyorum canı çok tatlı arkadaşım bile en en geç 1 haftaya eski halinden de iyi oluyorsun merak etme diyor