Nurr29 Kızlar 8 haftalık hamileyim 6 tüp ve idrara bakıldı bugün sonuçlardan anlayan var mı instagramdan atsam ? Burdan bilemedim
ArvenMom Nurr29 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
miraninannesi_ İdrar yollarında enfeksiyon var detayları doktora acil sorman gerekiyor baya yüksek seviyedeler
Aslibali Nurr29 enfeksiyonun ilerlemesi için iki hafta beklememelisiniz. Soyle yapabilirsiniz telefon numarası varsa bu attığınız görselleri doktora atın doktor kayıt açıp size reçete yazar siz de ilaçları alırsınız.
miraninannesi_ Nurr29 bu sonuçları 2 hafta bekletme hamilelikte en tehlikeli şey enfeksiyondur belki antibiyotik yada tek doz olan ilaç verir bakteri diye bir şey var o çok yüksek bence aksatma derin
Aslibali Nurr29 bir an önce ilaç tedavisine baslasaniz iyi olur tabi. Bence çok yüksek değil ama gün geçtikçe artıyor işte.