gamze_harun3003 Hiç muayene olmadan devlette doğum yapabilirmiyiz peki kızlar yapan var mı yani nasıllar ben mecbur özele gidiyorum randevu yok ama doğumu devlette yapmak istiyorum.
YaseminBatrk gamze_harun3003 benimde hep en az bir kayıt açmanız lazım diye duydum hep ama çok saçma geliyor yani nedenkayit olsun ki hiç kayıt yapmayan gidince geri mi çevirecekler e devlet hastanesi niye oldun o zaman. Riske atmamak adına bende ne olur ne olmaz yakınımda ki develt Hastanesi’ne muane oldum . Keşke dememek için
Nazliiiii_ gamze_harun3003 sancın gelip gidersen tabiki de yapıyorlar . haftan gelip geçse bile ağrım var diyip acile git suni sancı veya sezeryan hangisi ise doğumunu gerçekleştirirler mecburlar merak etme. takipli doktorum falan da yok benim acile gitmiştim düzensiz sancıdan yatış vermişlerdi kabul etmedim iyiki etmemişim 1 ay geçti hâlâ doğurmadım yani şuan belki küvözdeydi iyiki etmemişim
gamze_harun3003 YaseminBatrk aynen öyle 2 aydır randevu bakıyorum ama bulmak ne mümkün yinede doğuma kadar gitmeye çalışacağım
gamze_harun3003 Nazliiiii_ vallahi çok merak ediyorum bi türlü randevu bulamıyorum mhrs ye whatsaptan daha çok giriyorum artık
gamze_harun3003 Nazliiiii_ daha erken ama bi kaç kontrole giderim diye çok erkenden bakmaya başarım randevu bulmak için baya uğraşıyorum o yüzden anca 7 haftalıkken bakmaya başladım şu an 20 haftalık olduk düşün yani
nidosh gamze_harun3003 geri çevirmez tabi ki devlet hastanesi sonuçta ama bir yakınımıza şöyle olmuş. Doğuma alınmış evet ama bebeğin kuvöz ihtiyacı olunca siz bizim hastamız değilsiniz inceliğiniz kendi hastalarımız gibi bir şey söylenmiş galiba