Atmacabebek Ciiseemmm şuanda çarşambadan beri makina aldık 1 hafta izlem verdi dr günde 4 kere ölçüyorum açlık 90 tokluk 100 150 çıkıyor benim hiç şekerim çıkmadı hamilelik sürecinde ne olduysa su geçen hafta cikti