GizeemArslaann Arkadaşlar merhaba. Bugün doktora gittim, gebelik kesesi görüldü ve kese 7 mm. Bebek ve kalp atışı görülmedi. Şu an 5+2′yim. Normal mi sizce?
Seda4101 GizeemArslaann bence normal canım bende bugün doktora gittim kese göründü sadece ve 7mm bende 5+2 ym
Gmz9340 GizeemArslaann normal diye biliyorum benimde 5de duyulmamıstı 10 gün sonra tekrar gitmistim cok sükür 6 aylık olduk 🥰
Dmltlg50 GizeemArslaann çok normal 5+3 gittim bende gözükmedi hatta o kadar rkotu Bi dr a denk geldim ki 3 gun sonra gel kürtaj dedi Hemen yeni dr buldum ve 2 gun sonra kalp sesini duyduk yani tek dr da kalma
MahmudovaRena Evet çok normal. Ben 6+5 de gitmişdim hatta,kese vardı ama embrion çok küçük olduğu üçün gözükmüyodu bile. Kalp atışı vardı,kendisi yoktu. 😄 Çok zor gördük. Yani 5ci haftadasın çook normal bi durum
Arsennnn GizeemArslaann Benim de o hafta da sadece kese vardı 7+3 te bebekte göründü kalp atisida normal yani çok küçük daha annesi inşallah sağlıkla alırsın kucağına