Deryaa00 ben 1 paket aldım o yeter ya da gerekirse bir oaket daha alırız 2.ye geçeriz. Bebeğin doğduğu kilo ve doğduktan sonra ne kadar hızlı kilo aldigiyla ilgili biraz bu durum. Biz zaten 84 lun1 numara aldık çok kullanılıyor ilk zamanlar ama 1 hafta da bile inanılmaz büyüyorlar. Hem belki iyi de gelmeyebilir bez belli olmuyor o işler