Çapa da ısrarla sonlandırma istenen ama sonlandırmayan var mı??? Neden bilmiyorum ama çapadaki yaklaşım iletişim kurmama öyle sürekli sonlandırmaya çabalamaları beni çok fazla çelişkide bıraktı açıkçası. Farklı bi hastaneye gittim yine devlet eğitim ve araştırma hastanesi çapada takiplisiniz buraya niye geldiniz dedi çapa sonlandırma önerir dedi direk çapaya geri gidin diye yuvarlak yuvarlak cümleler kurdu sorumluluk almadı kısacası.
Var mı çapa da bu sıkıntıyı yaşayan