Arkadaşlar cok acemiyim bu konuda hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonuyla uğraşıp ilaçlar kullanıyorum ve bugün şeffaf renge yakın su gibi bi akıntı geldi bi kaç kez amniyon sıvısı olabilir mi düşük mü yapıyorum? Bilgisi olan ya da aynısını yaşayan varmı