Kızlar merhaba, benim ayağım burkuldu yaklaşık 10 gün alçıda kaldı gebe olduğum içinde hiçbir şekilde ilaçlı tedavi yapılamadı. Alçım çıktı fakat hem burkulan ayağımdaki şiş inmedi hemde bi sertlik var ayağımda ve bileğimde. 7,5 aylık hamileyim ve yürürken çok zorlanıyorum ağrısı belime ve kalçama vuruyor. Daha önce başına gelen veya bildiği bir yöntem olan var mı acaba?