Dolphin16 canım bunlarla kafanı yormaaa 2 3 ay kullandık arkadaşlarla sadece stres başka bi işe yaramadı maalesef .. bıraktığım ay hamile kaldım saldım çünkü . Bugün ovulasyon günü stres yapıyorduk ama doktorumda dedi gün aşırı değerlendir test önermiyorum dedi. Bi ay adet sonrası 6. Gün bi 12. Gün bi adet sonrası 27. 28. Gğn hala yumurtlama görmedim umudu kestim bu ay yumurtlama olmadı diye üzüldüm ve saldım o ay hamile kaldım . Yani sadece stres zaten ovulasyon günü 2 3 gün değerlendirmesi gerekiyor ya her türkü denk geliyor gun aşırı yaptığın zaman. Boşuna para verdik yani onlara çünkü uygulamalarda yalan her ay belirtilen süre yumurtlama günü olmuyor en güzeli gün aşırı. Allah emeklerimizi boşa götürmesin inşallah 🥰