Albertos Kızlar nasılsınız biz 30 haftalık olduk çok sabırsızım artık inşallah rabbim nasip ederde Doğum hikayemide yazarım. Agrılarım var bacak agrılarım çok tipsiz oldum valla aynaya bakınca bu benmiyim diyorum 😬 on kilo aldım kızlar ya siz be durumdasınız
Hasretimmm Albertos 30+6 yiz bugun tum kramplari kenara biraktim griple ugrasiyorum😪 kisin hamile olmak cook zormus yaa ben 7 kilo aldim simdiye kadar canim
Esomami Albertos 31.1 haftalik olduk 😊 bende cok tipsiz oldum ben 76 ile kaldim suan 93 um dogurana kadar kac olurum allah bilir😂😂
Duyguentrk Albertos bende 30 haftalığım 3 buçuk kilo aldım 68 oldum. Kemik ağrısından ve sol kaburga ağrısından ölüyorum. Tüm gün sızım sızım sızlıyor her yanım🙄
Albertos Duyguentrk Benimde öyle canım yaraya tuz basarsın sızlar ya öyle sızlıyor kaburgamın altı 🙄Allah yardımcımız olsun
Gizemselcuk Ben de 30+2yim nefes darlığı çekiyorum bel ağrısı da cabası 😬 Bı an önce zaman geçse de kucagima alsam valla zormuş son zamanlar 😂 6 kilo aldım inşallah şu 8-9 haftayı da az kiloyla geçiririm 🙈
Albertos Gizemselcuk inşallah canım otuzdan sonrası çabuk geçiyor diyorlar ama hayırlısı . Yavrularımız sağlıklı olsunlarda her acıya sızıya razıyız 🙄