29nilu06 bu çok iyi bişe hareketli olması yani benim kızımda çok hareketli sürekli oynuyor özellikle gece uyurken eşim uyanıp bakıyomus acaba vuruyor mu diye ben uykuya düşkün olduğum için hiç rahatsız olmadım ve gündüz de çok hareketli sadece bazen vurmaları azalıyor ama benim kuzenim çok evhamlıydi vurmuyor etmiyor falan diye onunda kızı oldu doğdu 2,5aylik hiç uyumuyor sadece duş aldıktan sonra yarım saat uyuyomus bence çok hareketli olması belki benim gibi uykucu olur diye düşünüyorum 😅