Gozde_52 Herkese merhabalar 🌸 ikili tarama testi en son kaçıncı haftaya kadar oluyor yarın tam 13 haftalık oluyorum geç kalmış oluyormuyum..
Gozde_52 Aysee1123 pazartesi günü yaptircam inşallah 13+2 oluyorumda acaba gecmi kaldım diye sormak istedim canım çok teşekkür ederim 💛🤗