Aymina -Doğumdan sonra kilolardan kurtuldum - Benim gibi kilo almayı dert eden yemeyen hamileligi boyunca aynaya bakıp morali bozulan arkadaslar için yazıyorum belki içiniz rahatlar bana hep gider verirsin dediler ama ben inanmadım keşke inansaydım takmasaydım 🙈 Hamileligim boyunca herseyi dert ettim canımın her istedigini yemedim ona ragmen cok kilo alıyordum son aylara yaklastıgımızda ögrendim ki bebegim cok kücük kalmış 3 kilo ya bile yetişmeyecek güzel beslenmelisin dedi doktorum ogün den sonra meyve kuruyemiş tatlı vs. Gün içinde hepsinden tükettim sadece ekmek yemedim. 47 ile hamile kalıp 39. Haftamda 68 kiloydum tam 40. Haftamda tam gününde dogum yaptım. Kocaman bir göbekle eve döndüm piskolojim cok bozuldu öyle kalacam sandım karnımı cevreden duydugum kadarıyla annemle sardık. Cok fazla ödemim vardı zaten dogumum kabus gibiydi . Duygusal olarakta çöktüm gercekten eşim cok destek oldu 🙏 hergün cok güzelsin falan diyordu normalde evde bile giyinip süslenip oturan biriyim ama hem acı hem bebek aynaya bakamaz olmustum bu beni daha da cöküntüye ugrattı. Dogumdan sonra ödemimde gidecegi yerde iyice fazlalastı. Annem ilk günler yanımda kalıyordu sakın su içme daha cok şişersin dedi🙈 Ne daha mı cok şişerim saçmalık dedim 🙄 annem hiç bişey bilmiyor diye düşündüm eşim bana su getiriyordu bittikce günde 3 litre ye yakın su içtim ve inanılmaz bir şekilde şiştim . Bide sürekli tatlı tereyaglı bişeyler yapıp getirdi onları da yemedim hatta tartıstım annemle kilo aldıracaksın bana annemde ısrarla bunları ye ki için temizlensin dedi 3 4 günün sonunda ne kilo verdim ne şişligim gitti aksine gün gectikce şişdim. En son pes ettim ve annemi dinledim su içmeyi bıraktım susadıkca sadece agzımı ıslatıyordum ılık su ile ve hergün 200 gram köy tereyagı ile nişastayı pişirdi bende bi güzel yedim sabahlarıda bol tereyagı ile yumurta +pekmez ekmek hiç yemedim yemekte annem 10 gün kaldı yanımda ve ben 10 günün sonunda kiloların cogundan kurtuldum keşke biraz daha kalsaydı . Annemin yaptıgı seyleri daha sonra internette de buldum eskiler ne yapıyorsa dogru yapıyor gercekten . Bide annem bana sürekli tatlı yedirdi yaptıgı nisastaya seker koyuyordu bebek böylece sarılık olmuyormus sarılıgı tatlı iyilestirirmiş. Ben faydasını gördüm cok şükür . Annem gittikten sonra biraz kilo bile aldım ama hala dısardan bakanlar dogum yapmıs gibi degilsin diyolar henüz 40 ımız cıkmadı. Yalnız kalca ve basenler tamamen gitmiyo malesef bol bol yürüyüş yapıp kalcaya cok kilo aldırmamak lazım. Darısı basınıza 🙏☺️