Flydgr_ benimde bebiş 21 haftaya başlıcaz göbek bağını ikidir araya alıyor kız diyorlar ama bir doktor sadece erkek dedi devlete gittim ondan öyle oldu normalde özele gidiyordum geven ay develte gittim biri kız.biri ekrke dedi kız diyen de göbek bağını araya aldığı için erkek demişlerdi dedi benim dediğim gibi kız gibi benimkide ama hala öğrenemedim detaylı ultrason var 30 mayısta o zaman kesinleşir artık diye düşünüyorum hayırlısı bakalım sağlıklı olsunlarda kiz erkek önemli değil 🌸🙏