Bende uzun zamandır kullanıyorum günde iki defa tablet olarak . Ağrılarımi az da olsa hafifletiyor , çarpıntı falan da yaşamadım hiç , her insan da farklı oluyor tabi, mesela bende demir ilacını tablet.olarak alamadım mide bulantısı yaptı toz şeklinde suya karıştırıp içiyorum onu da günde iki defa olarak verdi.