aybukekurt55 öncelikle hayırlı olsun mutlu haberlerle inşallah 🌱😊 Benimde bir kedim var ve 26 nisanda 2.transferimi oldum daha önceki transferimde kimyasal sonuçlandı çünkü çok büyük bir enfeksiyon geçirdim. O dönem doktoruma kedimden dolayı olabilir mi diye sorduğumda hayır dedi peki onunla yakınız nasıl olmam gerekir diye sordum . Kumuna dokunma ve ağzından öpme dedi aşıları tam olduğu sürece herhangi bir sıkıntı olmaz dedi. Bende kedim cimcimeyle birlikte uyuyorum ,ona sarılıyorum ve öpüyorum çok şükür hiçbir sıkıntıda olmadı 🤗Şunu da eklemeliyim ki 2 yıldır tedavi görüyorum çok zor anlarım ve rahatsızlıklarım oldu hüngür hüngür ağlarken yanımda durup patisiyle dokunurdu bana iyi ki benimleee , iyi ki varlar ♥️