5 ay 23 günlük kızım var. İki elini birlikte kullanmiyor ya sağ elini ya sol elini kullanıyor ikisini de ayrı ayrı ağzına götürüyor ama bir arada kullanmıyor. Bir nesne uzattigimda iki eliyle yakalamaya çalışıyor ellerini uzatıyor ama yakaladığı an birini bırakıyor. Pazartesi doktor kontrolü var ama çatlamak üzereyim üzüntüden bir sorun mu var diye tecrübeli anneler başınıza böyle birşey geldi mi? Bu arada dönmüyor da kilolu bir bebek desteksiz oturabiliyor ama otururken ellerini hiç kullanmiyor 🤦 yüz üstü yatirdigimda ellerini üstüne kalkıyor ve karın üstünde uçma hareketi de yapıyor kollarını ve bacaklarını oynatarak