Haticeozlem Tubaeyvzz be n 75 tl ödedim. Çok sınır bozucu gercekten ilacı da biz dışardan alıyoruz On a rağmen 75 tl aldılar
Calasun Tubaeyvzz bende özele gidiyorum ssk olmadığı halde 50 tl verdim ilaç falanda almadım onlar yaptı glikoz içirdi
Haticeozlem Kubravci evet özele gidiyorum. Ilk.saglik ocağında yapıldı ücret alınmadi biraz yüksek çıkınca kendi doktorum de 75 lık.bidaha yapalim dedi On a da 75 tl aldilar malesef ki
Kubravci Haticeozlem ben çok karışıyım ya özel devlet diye ayrılmasına KESK'e öyle ayrım olmasa devlet hastanelerimiz herşeyi karşılasa ve güvenilir olsa KESK'e bende devlet hastanesine gidiyorum maddi durumdan dolayı Allah iyi insanlarla karşılaştırsın
Haticeozlem Kubravci amin inşallah Allah iy i insanlarla karşılaştırsin valla özel çok pahalı Zate n herşeye para alıyorlar. Saçma saçma şeylere yüksek fiyatlar aliyorlar
Haticeozlem Calasun şaşırdım.ben gözde hastanesine gidiyorum ssk olmasına rağmen 75 tl ödedim ve glikozu ben eczaneden aldim