Azemmoms Kızlar eşim sermiyan babasının adını koymak istiyor ben arhat istiyorum sizce ikisi arasından hangisi ???
Tubaut Azemmoms hevesinizi kırmak istemem ama maalesef ikiside hoş değil sizin istediğinizde heryerde problem yaşatacak yanlış telaffuz edilecek bir isim kulağa hoş gelmiyor 🤷🏻♀️
Mucizelerim3 Azemmoms siz kürt kökenli misiniz lütfen yanlış anlamayın sadece merak. Birde çok kötü isimler alınmayın ama ahirette ismiyle çağırılacak bence ona göre bir isim koyun
Gulnara25 Sermiyan sanki ermeni kökenli bir isim gibi,o yüzden pek beğenemedim ama diğeri farklı bir isim,hiç duymadım
Burnumageliyoduslkmsn Bence ikiside güzel değil fakat illa ikisinden birisiyse ikisinide koyun. Birde çocuğunuz gelecekte bu isimden memnun kalacakmi ismini sevecekmi onu düşünün. İnanın isim sosyal hayatı etkiliyor
Kelebekk18 Bende Babamın ismini koycam Vedat pek güzel değil ama dedesinin ismini taşımasını istiyorum hayatta olmadığı için babam
Tubaut Azemmoms inancınızı bilemiyorum tabiki belki biliyorsunuzdur ama Arhatın anlamına bakayım dedim heryerde budizm kökenli çıkıyor bilginiz olsun
Esescimm Azemmoms staj yaptığım sınıfta Arhat isimli öğrencim vardı ismi telaffuz etmesi ilk başta anlaması zor oluyor ama yine de siz bilirsiniz