Kendi doktorunuzun kullanımı önerdiği şekilde kullanmanızı tavsiye ederim. İlacı ağızdan almaya başladıktan sonra yaşanılan baş dönmesi sersemlik hissi hiç kolay bişey değil zaten içimizde az hayat sevinci var stresten onu da alıp götürüyor. Islaklık ilacın bir kısmının geri gelmesi durumları herkeste olan şeyler. Dikkat edilmesi gereken nokta kesinlikle hijyen. Bende hamileliğin başından beri kullanıyorum bende mantar yaptığı için hap gibi yutuyorum ama o ilk zamanları hatırlamak dahi istemiyorum