Eftelyaatasoy 36+3 de göbeğim düştü şuan 37+3 doğum için sabırsızlanıyorum aynı zamanda da korkuyorum 😄 göbek düstükten ne kadar süre sonra doğum oluyor
Nurr_22_22 Eftelyaatasoy herkesin farklıdır ama ben ertesi gün doğum yaptım muhtemel denk geldi benim 🤷